середа, 28 листопада 2012 р.

МОДУЛЬ 9



Цей модуль допоміг мені зробити  висновки щодо того, як учні можуть самі спрямувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання в навчальному процесі. 
  • Я зрозуміла, що перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів. 

  • Мені потрібно працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички само спрямованості, правильно враховувати навчальні потреби кожного учня, диференціювати навчання у чотирьох напрямках (зміст, процес, результат, навчальне середовище); планувати навчальний процес.



  •  Має бути відповідне спонукання та заохочення, щоб учні стали впевненими та незалежними в навчанні. 

  • Крім того учні мають бути зацікавленими та активними у власному навчанні.

  • Також на модулі обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання. Найцікавішим був аналіз шляхів здійснення диференціації навчання учнів.


Немає коментарів:

Дописати коментар