Матеріали Модуля 8 дуже важливі для розуміння питання оцінювання навчального проекту учня.
- Ми створили учнівську роботу та розробили критерії її оцінювання.
- Ми детально обговорили методи оцінювання роботи учнів над проектом. Оцінювання повинно відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок; щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання.
- Ми переконалися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям, продумували порядок критеріїв та зменшили їх кількість до необхідного мінімуму.
- У рамках цього модуля провели педраду про залучення учнів до процесу оцінювання.
- Я створила форми та доопрацювала плани оцінювання. Цікавим, на мій погляд, є те, що можна оцінювати будь-який етап роботи над проектом, зокрема «мислення», сподобався такий прийом як самооцінювання.
- Думаю, що для того, щоб краще зрозуміти учня , поставити себе на його місце і постійно проводити самоаналіз форм роботи, які пропонуються учням.
Немає коментарів:
Дописати коментар